Pages

Thursday 2 June 2011

..aku adalah aku..





semalam aku menangis..hari ni aku happy giler..

dalam bulan ni aku busy sbb ade meeting sana sini (peragahan) ngeeee~..next month insyaAllah aku x busy and bercadang nak turun KL.. ((((:






aku tak hidup dek puji dan xmati dek keji..

apapun perkataan anda terhadap aku..hidup aku tetap begini..xmerubah apa2 pun..tak menjadi lebih teruk..xmenjadi lebih baik.yang membuatkan hidup aku baik or buruk..itu adalah kerana aku sendiri dengan izin Allah..

aku sayang family aku dan Jaja & Juju aku..aku sayang kawan2 aku..tapi kepada yang suka buat cerita..memburukkn aku,terima kasih..

aku tidak akan pernah percaya apabila sesorang datang kepada aku menceritakan tentang keburukan orang lain sehinggalah aku nampak didepan mata aku sendiri..cakap2 orang tidak pernah berbekas dihati aku kerana aku tidak bodoh untuk menilai mana yang betul dan mana yang tidak..

aku tidak kesah kalau aku tidak dapat nak memenangi hati orang lain..aku tidak kesah ada yang tidak suka or benci aku..aku tidak kesah berapa banyak cerita tokok tambah tentang aku..aku hanya pegang satu perkara..aku sendiri yang tahu siapa aku..Allah tahu siapa aku..aku tabah dan berfikiran positif..itu yang anda perlu tahu tentang aku..

bila aku sedih..sakit hati..aku mengamuk dan menangis sorang2..5minit berikutnya aku sudah boleh ketawa dan berlagak seperti tiada apa2 yang terjadi..

aku suka menjadi diri aku sendiri..aku tidak suka menjadi orang lain hanya semata2 mahu menunjukkan yang aku bagus dan baik..ini adalah aku..anda berhak menilai tapi xsemua nilaian anda itu benar..




hati yang baik akan merasakan susah itu semangat..
hati yang jahat akan merasakan susah itu hina..







thanks 4 reading this... (:



No comments:

Post a Comment